Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวรศักดิ์ เพียรชอบ-
dc.contributor.authorเชาว์ นวลปาน-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2012-03-02T14:06:58Z-
dc.date.available2012-03-02T14:06:58Z-
dc.date.issued2525-
dc.identifier.isbn9745609064-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17187-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2525en
dc.format.extent406800 bytes-
dc.format.extent383489 bytes-
dc.format.extent712264 bytes-
dc.format.extent348406 bytes-
dc.format.extent316850 bytes-
dc.format.extent404092 bytes-
dc.format.extent1268094 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.subjectตะกร้อ -- การศึกษาและการสอนen
dc.titleการเปรียบเทียบผลการสอนวิชาตะกร้อแบบวิธีบรรยายประกอบการสาธิต และแบบสำรวจค้นการเคลื่อนไหวของนักเรียนหญิงชั้นมัธยมศึกษาปีที่สามen
dc.title.alternativeComparison of the effectiveness between the lecture-demonstation and the movement exploration methods in teaching takraw to mathayom suksa three school girlsen
dc.typeThesises
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตes
dc.degree.levelปริญญาโทes
dc.degree.disciplineพลศึกษาes
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.email.advisorVorasak.P@Chula.ac.th-
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chao_Nu_front.pdf397.27 kBAdobe PDFView/Open
Chao_Nu_ch1.pdf374.5 kBAdobe PDFView/Open
Chao_Nu_ch2.pdf695.57 kBAdobe PDFView/Open
Chao_Nu_ch3.pdf340.24 kBAdobe PDFView/Open
Chao_Nu_ch4.pdf309.42 kBAdobe PDFView/Open
Chao_Nu_ch5.pdf394.62 kBAdobe PDFView/Open
Chao_Nu_back.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.