Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17238
Title: ผลของการบำบัดแบบพิจารณาเหตุผลและอารมณ์ที่มีต่อพฤติกรรม ไม่เอาใจใส่การเรียนในชั้นเรียน ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนต้น
Other Titles: Effects of rational emotive therapy on inattentive classroom behavior of lower secondary school students
Authors: ประดิษฐ์ เอกทัศน์
Advisors: สมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Advisor's Email: sompoch.l@chula.ac.th, isompoch@hotmail.com
Subjects: พฤติกรรมบำบัด
Issue Date: 2527
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2527
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: จิตวิทยา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17238
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pradit_Ek_front.pdf478.84 kBAdobe PDFView/Open
Pradit_Ek_ch1.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open
Pradit_Ek_ch2.pdf415.26 kBAdobe PDFView/Open
Pradit_Ek_ch3.pdf721.22 kBAdobe PDFView/Open
Pradit_Ek_ch4.pdf420.84 kBAdobe PDFView/Open
Pradit_Ek_ch5.pdf347.6 kBAdobe PDFView/Open
Pradit_Ek_back.pdf730.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.