Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17265
Title: | ผลของการใช้ตัวแบบและการเสริมแรงทางบวกในการเพิ่มพฤติกรรมการถาม และตอบคำถามในชั้นเรียน ของเด็กปัญญาอ่อนที่สามารถเรียนได้ |
Other Titles: | Effects of modeling and positive reinforcement on increasing question-asking and answering in the classroom of educable mentally retarded children |
Authors: | ประนอม ประเสริฐศรีศักดิ์ |
Advisors: | สมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Advisor's Email: | sompoch.l@chula.ac.th, isompoch@hotmail.com |
Subjects: | การศึกษาพิเศษ เด็กที่เป็นปัญหา -- การศึกษาและการสอน |
Issue Date: | 2524 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2524 |
Degree Name: | ครุศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | จิตวิทยา |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17265 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pranom_Pr_front.pdf | 458.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pranom_Pr_ch1.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pranom_Pr_ch2.pdf | 383.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pranom_Pr_ch3.pdf | 609.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pranom_Pr_ch4.pdf | 509.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pranom_Pr_ch5.pdf | 406.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pranom_Pr_back.pdf | 448.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.