Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17265
Title: ผลของการใช้ตัวแบบและการเสริมแรงทางบวกในการเพิ่มพฤติกรรมการถาม และตอบคำถามในชั้นเรียน ของเด็กปัญญาอ่อนที่สามารถเรียนได้
Other Titles: Effects of modeling and positive reinforcement on increasing question-asking and answering in the classroom of educable mentally retarded children
Authors: ประนอม ประเสริฐศรีศักดิ์
Advisors: สมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Advisor's Email: sompoch.l@chula.ac.th, isompoch@hotmail.com
Subjects: การศึกษาพิเศษ
เด็กที่เป็นปัญหา -- การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2524
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2524
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: จิตวิทยา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17265
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pranom_Pr_front.pdf458.48 kBAdobe PDFView/Open
Pranom_Pr_ch1.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
Pranom_Pr_ch2.pdf383.57 kBAdobe PDFView/Open
Pranom_Pr_ch3.pdf609.45 kBAdobe PDFView/Open
Pranom_Pr_ch4.pdf509.85 kBAdobe PDFView/Open
Pranom_Pr_ch5.pdf406.77 kBAdobe PDFView/Open
Pranom_Pr_back.pdf448.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.