Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/23492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorชัยพร วิชชาวุธ-
dc.contributor.authorทรงชัย ชมชัยยา-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2012-11-09T02:42:38Z-
dc.date.available2012-11-09T02:42:38Z-
dc.date.issued2519-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/23492-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2519en
dc.format.extent417170 bytes-
dc.format.extent935146 bytes-
dc.format.extent401105 bytes-
dc.format.extent345576 bytes-
dc.format.extent509546 bytes-
dc.format.extent337118 bytes-
dc.format.extent366334 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.titleอิทธิพลของการจัดลำดับขั้นการสอนและการฝึกทีละขั้นต่อการเรียนทักษะen
dc.title.alternativeInfluence of instructional sequence and step-wise practice on skill learningen
dc.typeThesises
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตes
dc.degree.levelปริญญาโทes
dc.degree.disciplineจิตวิทยา-
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Songchai_Ch_front.pdf407.39 kBAdobe PDFView/Open
Songchai_Ch_ch1.pdf913.23 kBAdobe PDFView/Open
Songchai_Ch_ch2.pdf391.7 kBAdobe PDFView/Open
Songchai_Ch_ch3.pdf337.48 kBAdobe PDFView/Open
Songchai_Ch_ch4.pdf497.6 kBAdobe PDFView/Open
Songchai_Ch_ch5.pdf329.22 kBAdobe PDFView/Open
Songchai_Ch_back.pdf357.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.