Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/23492
Title: | อิทธิพลของการจัดลำดับขั้นการสอนและการฝึกทีละขั้นต่อการเรียนทักษะ |
Other Titles: | Influence of instructional sequence and step-wise practice on skill learning |
Authors: | ทรงชัย ชมชัยยา |
Advisors: | ชัยพร วิชชาวุธ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2519 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2519 |
Degree Name: | ครุศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | จิตวิทยา |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/23492 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Songchai_Ch_front.pdf | 407.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Songchai_Ch_ch1.pdf | 913.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Songchai_Ch_ch2.pdf | 391.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Songchai_Ch_ch3.pdf | 337.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Songchai_Ch_ch4.pdf | 497.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Songchai_Ch_ch5.pdf | 329.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Songchai_Ch_back.pdf | 357.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.