Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30173
Title: บทบาทและความสำคัญของ "รางวัลผลงานการตลาดดีเด่น" ที่มีต่อการสื่อสารการตลาดของบริษัทที่ได้รับรางวัลชนะเลิศ
Other Titles: The role of the Thailand Marketing Awards in marketing communication among granted companies
Authors: ประวิทย์ จิตนราพงศ์
Advisors: นันทวัน สุชาโต
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2539
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การสื่อสารมวลชน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30173
ISBN: 9746365878
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pravit_ch_front.pdf757.75 kBAdobe PDFView/Open
Pravit_ch_ch1.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open
Pravit_ch_ch2.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
Pravit_ch_ch3.pdf710.66 kBAdobe PDFView/Open
Pravit_ch_ch4.pdf3.42 MBAdobe PDFView/Open
Pravit_ch_ch5.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
Pravit_ch_back.pdf7.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.