Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30173
Title: | บทบาทและความสำคัญของ "รางวัลผลงานการตลาดดีเด่น" ที่มีต่อการสื่อสารการตลาดของบริษัทที่ได้รับรางวัลชนะเลิศ |
Other Titles: | The role of the Thailand Marketing Awards in marketing communication among granted companies |
Authors: | ประวิทย์ จิตนราพงศ์ |
Advisors: | นันทวัน สุชาโต |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2539 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539 |
Degree Name: | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | การสื่อสารมวลชน |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30173 |
ISBN: | 9746365878 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pravit_ch_front.pdf | 757.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pravit_ch_ch1.pdf | 1.61 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pravit_ch_ch2.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pravit_ch_ch3.pdf | 710.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pravit_ch_ch4.pdf | 3.42 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pravit_ch_ch5.pdf | 1.32 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pravit_ch_back.pdf | 7.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.