Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30227
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุกัญญา นิมานันท์-
dc.contributor.authorประสิทธิ์ เขียวศรี-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-03-23T07:10:40Z-
dc.date.available2013-03-23T07:10:40Z-
dc.date.issued2533-
dc.identifier.isbn9745783757-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30227-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2533en
dc.format.extent900490 bytes-
dc.format.extent1058612 bytes-
dc.format.extent2649881 bytes-
dc.format.extent653728 bytes-
dc.format.extent626110 bytes-
dc.format.extent661188 bytes-
dc.format.extent807528 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.titleปฏิสัมพันธ์ระหว่างการใช้ผลย้อนกลับในบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอน และแบบการเรียน ของนักศึกษาระดับปริญญาตรี ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน เรื่องวิธีการอ่านค่าความต้านทานen
dc.title.alternativeAn interaction between the use of feedback in computer-assisted instruction lessons and learning styles of undergraduate students upon learning achievement on "How to read a resistor"en
dc.typeThesises
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตes
dc.degree.levelปริญญาโทes
dc.degree.disciplineโสตทัศนศึกษาes
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prasit_kh_front.pdf879.38 kBAdobe PDFView/Open
Prasit_kh_ch1.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
Prasit_kh_ch2.pdf2.59 MBAdobe PDFView/Open
Prasit_kh_ch3.pdf638.41 kBAdobe PDFView/Open
Prasit_kh_ch4.pdf611.44 kBAdobe PDFView/Open
Prasit_kh_ch5.pdf645.69 kBAdobe PDFView/Open
Prasit_kh_back.pdf788.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.