Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณัฐนิภา คุปรัตน์-
dc.contributor.authorประดิษฐ์ ทองคำปลิว-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-03-25T07:11:26Z-
dc.date.available2013-03-25T07:11:26Z-
dc.date.issued2534-
dc.identifier.isbn9745786691-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30317-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2534en
dc.format.extent739713 bytes-
dc.format.extent880842 bytes-
dc.format.extent3655286 bytes-
dc.format.extent934138 bytes-
dc.format.extent1123209 bytes-
dc.format.extent1763869 bytes-
dc.format.extent1285605 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.titleพฤติกรรมความสัมพันธ์ระหว่างบุคคลของผู้บริหารโรงเรียนประถมศึกษา สังกัดสำนักงานการประถมศึกษาจังหวัดนครศรีธรรมราชen
dc.title.alternativeAn interpersonal relationship behavior of administrators in primary schools under the jurisdiction of the office of Nakhon Si Thammarat provincial primary educationen
dc.typeThesises
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตes
dc.degree.levelปริญญาโทes
dc.degree.disciplineบริหารการศึกษาes
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pradit_to_front.pdf722.38 kBAdobe PDFView/Open
Pradit_to_ch1.pdf860.2 kBAdobe PDFView/Open
Pradit_to_ch2.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open
Pradit_to_ch3.pdf912.24 kBAdobe PDFView/Open
Pradit_to_ch4.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open
Pradit_to_ch5.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open
Pradit_to_back.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.