Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31567
Title: อิทธิพลของระดับความเกี่ยวพันของสินค้าที่มีต่อประสิทธิผล ของการใช้เซ็กส์แอพพีลในงานโฆษณา
Other Titles: The influence of product involvement and sex appeal on advertising effectiveness
Authors: อรนุช เรืองยุทธปกรณ์
Advisors: พนา ทองมีอาคม
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2539
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 2539
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การประชาสัมพันธ์
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31567
ISBN: 9746366874
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oranuch_ru_front.pdf4.92 MBAdobe PDFView/Open
Oranuch_ru_ch1.pdf4.46 MBAdobe PDFView/Open
Oranuch_ru_ch2.pdf11.96 MBAdobe PDFView/Open
Oranuch_ru_ch3.pdf3.65 MBAdobe PDFView/Open
Oranuch_ru_ch4.pdf13.33 MBAdobe PDFView/Open
Oranuch_ru_ch5.pdf7.49 MBAdobe PDFView/Open
Oranuch_ru_back.pdf7.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.