Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31567
Title: | อิทธิพลของระดับความเกี่ยวพันของสินค้าที่มีต่อประสิทธิผล ของการใช้เซ็กส์แอพพีลในงานโฆษณา |
Other Titles: | The influence of product involvement and sex appeal on advertising effectiveness |
Authors: | อรนุช เรืองยุทธปกรณ์ |
Advisors: | พนา ทองมีอาคม |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2539 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 2539 |
Degree Name: | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | การประชาสัมพันธ์ |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31567 |
ISBN: | 9746366874 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Oranuch_ru_front.pdf | 4.92 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Oranuch_ru_ch1.pdf | 4.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Oranuch_ru_ch2.pdf | 11.96 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Oranuch_ru_ch3.pdf | 3.65 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Oranuch_ru_ch4.pdf | 13.33 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Oranuch_ru_ch5.pdf | 7.49 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Oranuch_ru_back.pdf | 7.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.