Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพนา ทองมีอาคม-
dc.contributor.authorปริญดา วัดอิ่ม-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-06-18T09:46:38Z-
dc.date.available2013-06-18T09:46:38Z-
dc.date.issued2539-
dc.identifier.isbn9746359983-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32272-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการวิเคราะห์กระบวนการเขียนบทโฆษณาของนักเขียนโฆษณาไทยen_US
dc.title.alternativeAn analysis of copywriting process of Thai copywritersen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameนิเทศศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการประชาสัมพันธ์en_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prinda_wa_front.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open
Prinda_wa_ch1.pdf3.84 MBAdobe PDFView/Open
Prinda_wa_ch2.pdf5.2 MBAdobe PDFView/Open
Prinda_wa_ch3.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open
Prinda_wa_ch4.pdf5.75 MBAdobe PDFView/Open
Prinda_wa_ch5.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open
Prinda_wa_back.pdf2.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.