Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32307
Title: คุณลักษณะของนวกรรมที่มีผลมากที่สุดต่อการยอมรับของกลุ่มเป้าหมาย : ศึกษาเฉพาะกรณีการยอมรับการประดิษฐ์ผลิตภัณฑ์ผักตบชวา ของกลุ่มสตรีประดิษฐ์ผลิตภัณฑ์ผักตบชวาบ้านสันปาม่วง ตำบลบ้านต๋อม อำเภอเมืองพะเยา จังหวัดพะเยา
Other Titles: Attribute of innovation that most affects the adoption of target adopters : a case study of the adoption of water hyacinth products among women's group in Ban San Pa Moung, Tambol Ban Tom, Amphoe Muang Phayao, Phayao Province
Authors: ผุสดี ทรัพย์สาร
Advisors: เสถียร เชยประทับ
ไพรัตน์ เดชะรินทร์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2527
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2527
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การประชาสัมพันธ์
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32307
ISBN: 9745630837
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pusadee_su_front.pdf4.43 MBAdobe PDFView/Open
Pusadee_su_ch1.pdf3.07 MBAdobe PDFView/Open
Pusadee_su_ch2.pdf3.61 MBAdobe PDFView/Open
Pusadee_su_ch3.pdf1.69 MBAdobe PDFView/Open
Pusadee_su_ch4.pdf6.04 MBAdobe PDFView/Open
Pusadee_su_ch5.pdf3.47 MBAdobe PDFView/Open
Pusadee_su_back.pdf10.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.