Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุรพัฒน์ วัชรประทีป
dc.contributor.authorพรชัย ปิยะเกศิน
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
dc.date.accessioned2013-07-19T05:30:53Z
dc.date.available2013-07-19T05:30:53Z
dc.date.issued2527
dc.identifier.isbn9745635294
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33233
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (พณ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2527en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleทัศนคติของผู้บริโภคเครื่องดื่มชูกำลังในเขตกรุงเทพมหานครen_US
dc.title.alternativeA study on consumers' attitude towards energy drink products in Bangkok metropolitan areaen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameพาณิชยศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการตลาดen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pornchai_pi_front.pdf8.12 MBAdobe PDFView/Open
Pornchai_pi_ch1.pdf3.16 MBAdobe PDFView/Open
Pornchai_pi_ch2.pdf9.46 MBAdobe PDFView/Open
Pornchai_pi_ch3.pdf22.65 MBAdobe PDFView/Open
Pornchai_pi_ch4.pdf9.7 MBAdobe PDFView/Open
Pornchai_pi_back.pdf4.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.