Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33669
Title: พฤติกรรมการเรียนการสอนที่ส่งเสริมผลสำเร็จในการเรียนวิทยาศาสตร์ ตามการรับรู้ของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลาย ที่มีผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์สูง
Other Titles: Instructional behaviors promoting the success in learning science as perceived by the upper secondary school science high achievers
Authors: ธาริณี เจียรวัฒนะ
Advisors: จันทร์เพ็ญ เชื้อพานิช
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2532
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2532
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: มัธยมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33669
ISBN: 9745763349
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarinee_ch_front.pdf731.46 kBAdobe PDFView/Open
Tarinee_ch_ch1.pdf882.91 kBAdobe PDFView/Open
Tarinee_ch_ch2.pdf2.73 MBAdobe PDFView/Open
Tarinee_ch_ch3.pdf568.97 kBAdobe PDFView/Open
Tarinee_ch_ch4.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
Tarinee_ch_ch5.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open
Tarinee_ch_back.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.