Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34060
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอรจรีย์ ณ ตะกั่วทุ่ง-
dc.contributor.authorเด็จ สว่างอรุณ-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-08-07T04:52:55Z-
dc.date.available2013-08-07T04:52:55Z-
dc.date.issued2532-
dc.identifier.isbn9745762385-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34060-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2532en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleปฏิสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการเสนอเนื้อหาในหนังสือการ์ตูนกับรูปแบบการคิด ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนด้านพุทธิพิสัย ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6en_US
dc.title.alternativeAn interaction of content presentation formats in cartoon books and cognitive styles upon the cognitive learning achievement of prathom suksa six studentsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineโสตทัศนศึกษาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dej_sa_front.pdf741.79 kBAdobe PDFView/Open
Dej_sa_ch1.pdf739.67 kBAdobe PDFView/Open
Dej_sa_ch2.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open
Dej_sa_ch3.pdf770.6 kBAdobe PDFView/Open
Dej_sa_ch4.pdf477.92 kBAdobe PDFView/Open
Dej_sa_ch5.pdf559.13 kBAdobe PDFView/Open
Dej_sa_back.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.