Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35830
Title: การศึกษาการตลาดและความต้องการของผู้บริโภค ที่มีต่อกระเบื้องเซรามิคที่ผลิตในประเทศ
Other Titles: A study on marketing and consumer demand of local ceramic tiles
Authors: ฉัตรชัย ลอยฤทธิวุฒิไกร
Advisors: กิตติชัย ไกรก่อกิจ
วิศรุต ชัยปราณี
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Advisor's Email: ไม่มีข้อมูล
ไม่มีข้อมูล
Subjects: กระเบื้อง -- ไทย
กระเบื้อง -- การตลาด
พฤติกรรมผู้บริโภค -- ไทย
Tiles -- Thailand
Tiles -- Marketing
Consumer behavior -- Thailand
Issue Date: 2526
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (พณ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2526
Degree Name: พาณิชยศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การตลาด
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35830
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chatchai_Lo_front.pdf696 kBAdobe PDFView/Open
Chatchai_Lo_Ch1.pdf447.79 kBAdobe PDFView/Open
Chatchai_Lo_Ch2.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
Chatchai_Lo_Ch3.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open
Chatchai_Lo_Ch4.pdf2.01 MBAdobe PDFView/Open
Chatchai_Lo_Ch5.pdf620.49 kBAdobe PDFView/Open
Chatchai_Lo_back.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.