Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35954
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorจุมพล รอดคำดี-
dc.contributor.authorกรกช ว่องวิศว์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-09-23T05:57:09Z-
dc.date.available2013-09-23T05:57:09Z-
dc.date.issued2531-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35954-
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.subjectfooden_US
dc.subjectdomestic tradeen_US
dc.subjecturban areasen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการยอมรับนวกรรมกิจการฟาสต์ฟู้ดของชาวกรุงเทพมหานครen_US
dc.title.alternativeFactors Affecting the Adoption of Fastfood Innovation Among People in Bangkoken_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameนิเทศศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการประชาสัมพันธ์en_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.email.advisorJoompol.R@Chula.ac.th-
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korakoj_Wo.pdf6.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.