Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35954
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อการยอมรับนวกรรมกิจการฟาสต์ฟู้ดของชาวกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Factors Affecting the Adoption of Fastfood Innovation Among People in Bangkok
Authors: กรกช ว่องวิศว์
Advisors: จุมพล รอดคำดี
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Advisor's Email: Joompol.R@Chula.ac.th
Subjects: food
domestic trade
urban areas
Issue Date: 2531
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การประชาสัมพันธ์
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35954
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korakoj_Wo.pdf6.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.