Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/36947
Title: กระบวนการสร้างนักร้องยอดนิยม ของ บริษัทแกรมมี่ เอ็นเตอร์เทนเม้นท์ จำกัด
Other Titles: A promotional process of Grammy Entertainment's popular singers
Authors: ณัฐภรณ์ สถิรกุล
Advisors: ปนัดดา ธนสถิตย์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2537
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การสื่อสารมวลชน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/36947
ISBN: 9745837393
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nathaporn_sa_front.pdf2.57 MBAdobe PDFView/Open
Nathaporn_sa_ch1.pdf4.35 MBAdobe PDFView/Open
Nathaporn_sa_ch2.pdf7.09 MBAdobe PDFView/Open
Nathaporn_sa_ch3.pdf3.86 MBAdobe PDFView/Open
Nathaporn_sa_ch4.pdf50.77 MBAdobe PDFView/Open
Nathaporn_sa_ch5.pdf4.11 MBAdobe PDFView/Open
Nathaporn_sa_back.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.