Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/36947
Title: | กระบวนการสร้างนักร้องยอดนิยม ของ บริษัทแกรมมี่ เอ็นเตอร์เทนเม้นท์ จำกัด |
Other Titles: | A promotional process of Grammy Entertainment's popular singers |
Authors: | ณัฐภรณ์ สถิรกุล |
Advisors: | ปนัดดา ธนสถิตย์ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2537 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537 |
Degree Name: | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | การสื่อสารมวลชน |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/36947 |
ISBN: | 9745837393 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nathaporn_sa_front.pdf | 2.57 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nathaporn_sa_ch1.pdf | 4.35 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nathaporn_sa_ch2.pdf | 7.09 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nathaporn_sa_ch3.pdf | 3.86 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nathaporn_sa_ch4.pdf | 50.77 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nathaporn_sa_ch5.pdf | 4.11 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nathaporn_sa_back.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.