Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/36964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorประสิทธิ์ ประพิณมงคลการ-
dc.contributor.advisorสุพจน์ เธียรวุฒิ-
dc.contributor.authorณัทธร ปาลิวนิช-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-12-06T13:43:49Z-
dc.date.available2013-12-06T13:43:49Z-
dc.date.issued2539-
dc.identifier.isbn9746364898-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/36964-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (วศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการศึกษาผลกระทบของทราฟฟิกแบบเบิรสต์และแบบนอนยูนิฟอร์ม ที่มีต่อสมรรถนะของเอทีเอ็มสวิตช์แบบน็อกเอาต์en_US
dc.title.alternativeA study of the bursty and nonuniform traffic effects on the performance of knockout ATM switchen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameวิศวกรรมศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineวิศวกรรมไฟฟ้าen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nattorn_pa_front.pdf3.25 MBAdobe PDFView/Open
Nattorn_pa_ch1.pdf1.92 MBAdobe PDFView/Open
Nattorn_pa_ch2.pdf5.78 MBAdobe PDFView/Open
Nattorn_pa_ch3.pdf4.13 MBAdobe PDFView/Open
Nattorn_pa_ch4.pdf3.08 MBAdobe PDFView/Open
Nattorn_pa_ch5.pdf969.48 kBAdobe PDFView/Open
Nattorn_pa_back.pdf1.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.