Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37112
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | พวงแก้ว ปุณยกนก | - |
dc.contributor.advisor | อนันต์ จันทร์กวี | - |
dc.contributor.author | บุบผา อนันตรศิริชัย | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-07T09:18:20Z | - |
dc.date.available | 2013-12-07T09:18:20Z | - |
dc.date.issued | 2532 | - |
dc.identifier.isbn | 9745765864 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37112 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2532 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์และเจตคติทางวิทยาศาสตร์ ของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลายในโครงการพัฒนาและส่งเสริม ผู้มีความสามารถพิเศษทางวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยีกับนักเรียนร่วมชั้น | en_US |
dc.title.alternative | A comparison of science process skill and scientific attitude of the upper secondary school students in the Development and Technology Talents Project group with their classmates | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | วิจัยการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bubpha_an_front.pdf | 5.42 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Bubpha_an_ch1.pdf | 5.7 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Bubpha_an_ch2.pdf | 40.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Bubpha_an_ch3.pdf | 6.7 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Bubpha_an_ch4.pdf | 3.71 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Bubpha_an_ch5.pdf | 4.96 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Bubpha_an_back.pdf | 20.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.