Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37238
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สมภพ เจริญกุล | |
dc.contributor.author | จิตตเสน วิวัฒนาไพบูลย์ลาภ | |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | |
dc.date.accessioned | 2013-12-08T05:37:44Z | |
dc.date.available | 2013-12-08T05:37:44Z | |
dc.date.issued | 2527 | |
dc.identifier.isbn | 9745634824 | |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37238 | |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (พศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2527 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ปัจจัยในการพิจารณาเลือกใช้กิจการตัวแทนโฆษณา | en_US |
dc.title.alternative | Factors considered in selecting the advertising agency | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | พาณิชยศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | การตลาด | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jittasane_vi_front.pdf | 10.15 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jittasane_vi_ch1.pdf | 9.61 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jittasane_vi_ch2.pdf | 16.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jittasane_vi_ch3.pdf | 91.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jittasane_vi_ch4.pdf | 5.84 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jittasane_vi_back.pdf | 31.82 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.