Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสมภพ เจริญกุล
dc.contributor.authorจิตตเสน วิวัฒนาไพบูลย์ลาภ
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
dc.date.accessioned2013-12-08T05:37:44Z
dc.date.available2013-12-08T05:37:44Z
dc.date.issued2527
dc.identifier.isbn9745634824
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37238
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (พศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2527en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleปัจจัยในการพิจารณาเลือกใช้กิจการตัวแทนโฆษณาen_US
dc.title.alternativeFactors considered in selecting the advertising agencyen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameพาณิชยศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการตลาดen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jittasane_vi_front.pdf10.15 MBAdobe PDFView/Open
Jittasane_vi_ch1.pdf9.61 MBAdobe PDFView/Open
Jittasane_vi_ch2.pdf16.3 MBAdobe PDFView/Open
Jittasane_vi_ch3.pdf91.17 MBAdobe PDFView/Open
Jittasane_vi_ch4.pdf5.84 MBAdobe PDFView/Open
Jittasane_vi_back.pdf31.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.