Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37500
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | เพิ่มเกียรติ ชมวัฒนา | - |
dc.contributor.author | เฉลียว มีวิริยกุล | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-11T10:35:32Z | - |
dc.date.available | 2013-12-11T10:35:32Z | - |
dc.date.issued | 2538 | - |
dc.identifier.isbn | 9746316486 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37500 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2538 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การศึกษาความต้องการพัฒนาตนเองของศึกษานิเทศก์เกี่ยวกับงานวิชาการ ระดับมัธยมศึกษาตอนต้น ในโรงเรียนโครงการขยายโอกาสทางการศึกษาขั้นพื้นฐาน สังกัดสำนักงานคณะกรรมการการประถมศึกษาแห่งชาติในภาคกลาง | en_US |
dc.title.alternative | A study of the self-development needs of supervisors concerning lower secondary education academic tasks in schools under the expansion of basic education opportunity project under the jurisdiction of the Office of The National Primary Education Commission in the Central Region | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | บริหารการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chaleaw_me_front.pdf | 4.73 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chaleaw_me_ch1.pdf | 5.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chaleaw_me_ch2.pdf | 33.72 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chaleaw_me_ch3.pdf | 2.78 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chaleaw_me_ch4.pdf | 28.43 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chaleaw_me_ch5.pdf | 9.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chaleaw_me_back.pdf | 11.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.