Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสถาพร บุตรใสย์-
dc.contributor.authorสุชาดา บวรกิติวงศ์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะครุศาสตร์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะครุศาสตร์-
dc.date.accessioned2014-01-06T04:05:25Z-
dc.date.available2014-01-06T04:05:25Z-
dc.date.issued2551-
dc.identifier.citationวารสารวิธีวิทยาการวิจัย. 21,1(ม.ค.-เม.ย. 2551),35-56en_US
dc.identifier.issn0857-2933-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37651-
dc.language.isothen_US
dc.publisherคณะครุศาสตร์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.subjectครูen_US
dc.subjectอำนาจ (สังคมศาสตร์)en_US
dc.subjectการบริหารen_US
dc.titleอิทธิพลของกระบวนการเสริมพลังอำนาจที่มีต่อพลังอำนาจครูen_US
dc.title.alternativeEffects of empowerment enhancing processes on teacher empowermenten_US
dc.typeArticleen_US
dc.email.authorไม่มีข้อมูล-
dc.email.authorSuchada.b@chula.ac.th-
Appears in Collections:Edu - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
035.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.