Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorขวัญสรวง อติโพธิ
dc.contributor.authorขวัญชัย กลั่นประยูร
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
dc.date.accessioned2014-01-08T11:50:59Z
dc.date.available2014-01-08T11:50:59Z
dc.date.issued2535
dc.identifier.isbn9745812765
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37834
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ผ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2535en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการศึกษาเปรียบเทียบผลกระทบของทางขึ้น ทางลง ของระบบทางด่วนขั้นที่ 1 ต่อพื้นที่เมืองen_US
dc.title.alternativeA comparative impact study of ramp-on and ramp-off of first stage expressway system on urban areaen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameการวางแผนภาคและเมืองมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการวางแผนภาคและเมืองen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kwunchai_kl_front.pdf6.28 MBAdobe PDFView/Open
Kwunchai_kl_ch1.pdf4.77 MBAdobe PDFView/Open
Kwunchai_kl_ch2.pdf12.47 MBAdobe PDFView/Open
Kwunchai_kl_ch3.pdf45.07 MBAdobe PDFView/Open
Kwunchai_kl_ch4.pdf85.38 MBAdobe PDFView/Open
Kwunchai_kl_ch5.pdf6.43 MBAdobe PDFView/Open
Kwunchai_kl_back.pdf12.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.