Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37834
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ขวัญสรวง อติโพธิ | |
dc.contributor.author | ขวัญชัย กลั่นประยูร | |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | |
dc.date.accessioned | 2014-01-08T11:50:59Z | |
dc.date.available | 2014-01-08T11:50:59Z | |
dc.date.issued | 2535 | |
dc.identifier.isbn | 9745812765 | |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37834 | |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ผ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2535 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การศึกษาเปรียบเทียบผลกระทบของทางขึ้น ทางลง ของระบบทางด่วนขั้นที่ 1 ต่อพื้นที่เมือง | en_US |
dc.title.alternative | A comparative impact study of ramp-on and ramp-off of first stage expressway system on urban area | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | การวางแผนภาคและเมืองมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | การวางแผนภาคและเมือง | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kwunchai_kl_front.pdf | 6.28 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kwunchai_kl_ch1.pdf | 4.77 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kwunchai_kl_ch2.pdf | 12.47 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kwunchai_kl_ch3.pdf | 45.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kwunchai_kl_ch4.pdf | 85.38 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kwunchai_kl_ch5.pdf | 6.43 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kwunchai_kl_back.pdf | 12.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.