Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38141
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | พูลพร แสงบางปลา | - |
dc.contributor.author | กิติพงษ์ ฤทธิสิทธิ์ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-10T11:18:59Z | - |
dc.date.available | 2014-01-10T11:18:59Z | - |
dc.date.issued | 2526 | - |
dc.identifier.isbn | 9745623164 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38141 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (วศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2526 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | อัตราส่วนกำลังอัดที่เหมาะสมของเครื่องยนต์เบ็นซินที่ใช้ก๊าซหุงต้ม | en_US |
dc.title.alternative | Optimum compression ration for gasoline engine using LPG | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | วิศวกรรมศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | วิศวกรรมเครื่องกล | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kitipong_ri_front.pdf | 4.66 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kitipong_ri_ch1.pdf | 1.49 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kitipong_ri_ch2.pdf | 7.68 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kitipong_ri_ch3.pdf | 3.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kitipong_ri_ch4.pdf | 9.49 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kitipong_ri_ch5.pdf | 4.4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kitipong_ri_ch6.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kitipong_ri_back.pdf | 15.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.