Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพูลพร แสงบางปลา-
dc.contributor.authorกิติพงษ์ ฤทธิสิทธิ์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2014-01-10T11:18:59Z-
dc.date.available2014-01-10T11:18:59Z-
dc.date.issued2526-
dc.identifier.isbn9745623164-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38141-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (วศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2526en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleอัตราส่วนกำลังอัดที่เหมาะสมของเครื่องยนต์เบ็นซินที่ใช้ก๊าซหุงต้มen_US
dc.title.alternativeOptimum compression ration for gasoline engine using LPGen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameวิศวกรรมศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineวิศวกรรมเครื่องกลen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kitipong_ri_front.pdf4.66 MBAdobe PDFView/Open
Kitipong_ri_ch1.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open
Kitipong_ri_ch2.pdf7.68 MBAdobe PDFView/Open
Kitipong_ri_ch3.pdf3.27 MBAdobe PDFView/Open
Kitipong_ri_ch4.pdf9.49 MBAdobe PDFView/Open
Kitipong_ri_ch5.pdf4.4 MBAdobe PDFView/Open
Kitipong_ri_ch6.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open
Kitipong_ri_back.pdf15.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.