Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38535
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorจรูญ มีสิน-
dc.contributor.authorกรุณา ผ่องผิวกาย-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2014-02-17T01:20:50Z-
dc.date.available2014-02-17T01:20:50Z-
dc.date.issued2532-
dc.identifier.isbn9745697346-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38535-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2532en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการเปรียบเทียบผลการสอนด้วยวิธีนิรนัยและวิธีอุปนัย ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนยิมนาสติกลีลาประกอบดนตรีen_US
dc.title.alternativeA comparison of the effects of deductive and inductive teaching methods on the achievement of sportive rhythnic gymnastics learningen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineพลศึกษาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karuna_po_front.pdf5.4 MBAdobe PDFView/Open
Karuna_po_ch1.pdf3.27 MBAdobe PDFView/Open
Karuna_po_ch2.pdf10.14 MBAdobe PDFView/Open
Karuna_po_ch3.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open
Karuna_po_ch4.pdf2.58 MBAdobe PDFView/Open
Karuna_po_ch5.pdf4.1 MBAdobe PDFView/Open
Karuna_po_back.pdf18.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.