Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38589
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | นันทวัน สุชาโต | - |
dc.contributor.author | กฤษณา ชิณวังโส (สุขุมนัส) | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-17T02:57:05Z | - |
dc.date.available | 2014-02-17T02:57:05Z | - |
dc.date.issued | 2537 | - |
dc.identifier.isbn | 9745845574 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38589 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การวิเคราะห์รูปแบบสารโฆษณาทางโทรทัศน์ที่เกี่ยวข้องกับ การสร้างลักษณะผู้บริโภคชั้นสูงในสังคมไทย | en_US |
dc.title.alternative | An analysis of television commercial messages concerning the creation of high profile consumers in Thai society | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | การสื่อสารมวลชน | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krishna_ch_front.pdf | 2.43 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_ch1.pdf | 7.64 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_ch2.pdf | 6.42 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_ch3.pdf | 2.89 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_ch4.pdf | 12.28 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_ch5.pdf | 14.6 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_ch6.pdf | 6.88 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_back.pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.