Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38589
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorนันทวัน สุชาโต-
dc.contributor.authorกฤษณา ชิณวังโส (สุขุมนัส)-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2014-02-17T02:57:05Z-
dc.date.available2014-02-17T02:57:05Z-
dc.date.issued2537-
dc.identifier.isbn9745845574-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38589-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการวิเคราะห์รูปแบบสารโฆษณาทางโทรทัศน์ที่เกี่ยวข้องกับ การสร้างลักษณะผู้บริโภคชั้นสูงในสังคมไทยen_US
dc.title.alternativeAn analysis of television commercial messages concerning the creation of high profile consumers in Thai societyen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameนิเทศศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการสื่อสารมวลชนen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krishna_ch_front.pdf2.43 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_ch1.pdf7.64 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_ch2.pdf6.42 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_ch3.pdf2.89 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_ch4.pdf12.28 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_ch5.pdf14.6 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_ch6.pdf6.88 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_back.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.