Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38589
Title: | การวิเคราะห์รูปแบบสารโฆษณาทางโทรทัศน์ที่เกี่ยวข้องกับ การสร้างลักษณะผู้บริโภคชั้นสูงในสังคมไทย |
Other Titles: | An analysis of television commercial messages concerning the creation of high profile consumers in Thai society |
Authors: | กฤษณา ชิณวังโส (สุขุมนัส) |
Advisors: | นันทวัน สุชาโต |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2537 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537 |
Degree Name: | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | การสื่อสารมวลชน |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38589 |
ISBN: | 9745845574 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krishna_ch_front.pdf | 2.43 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_ch1.pdf | 7.64 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_ch2.pdf | 6.42 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_ch3.pdf | 2.89 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_ch4.pdf | 12.28 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_ch5.pdf | 14.6 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_ch6.pdf | 6.88 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Krishna_ch_back.pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.