Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38657
Title: การโฆษณาทางวิทยุโทรทัศน์ กับกระบวนการตรวจพิจารณา
Other Titles: Television advertising and censorship process
Authors: กัญญา พรปรีชา
Advisors: พนา ทองมีอาคม
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2536
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2536
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การสื่อสารมวลชน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38657
ISBN: 9745835358
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanya_po_front.pdf2.53 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_ch1.pdf4.28 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_ch2.pdf5.31 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_ch3.pdf4.76 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_ch4.pdf8.2 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_ch5.pdf6.28 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_ch6.pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_back.pdf9.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.