Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38694
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วชิราพร อัฉริยโกศล | |
dc.contributor.author | กัลยา แก้วสุดา | |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | |
dc.date.accessioned | 2014-02-17T05:07:07Z | |
dc.date.available | 2014-02-17T05:07:07Z | |
dc.date.issued | 2530 | |
dc.identifier.isbn | 9745674214 | |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38694 | |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ความคิดและการคิด | |
dc.subject | ภาพในการศึกษา | |
dc.subject | คอมพิวเตอร์ช่วยการสอน -- ไทย | |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | th |
dc.title | ปฏิสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการคิดกับตำแหน่งการเสนอภาพประกอบเนื้อหา ในบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ ทางการเรียนรู้ด้านพุทธิพิสัย วิชาวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 | en_US |
dc.title.alternative | An interaction of cognitive styles and positions of content illustration presentation in computer assisted instruction upon cognitive learning achievement in science subject of mathayom suksa five students | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | โสตทัศนศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kalaya_ka_front.pdf | 4.98 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kalaya_ka_ch1.pdf | 4.38 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kalaya_ka_ch2.pdf | 12.16 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kalaya_ka_ch3.pdf | 3.5 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kalaya_ka_ch4.pdf | 2.88 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kalaya_ka_ch5.pdf | 3.86 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kalaya_ka_back.pdf | 8.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.