Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38694
Title: ปฏิสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการคิดกับตำแหน่งการเสนอภาพประกอบเนื้อหา ในบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ ทางการเรียนรู้ด้านพุทธิพิสัย วิชาวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: An interaction of cognitive styles and positions of content illustration presentation in computer assisted instruction upon cognitive learning achievement in science subject of mathayom suksa five students
Authors: กัลยา แก้วสุดา
Advisors: วชิราพร อัฉริยโกศล
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Subjects: ความคิดและการคิด
ภาพในการศึกษา
คอมพิวเตอร์ช่วยการสอน -- ไทย
ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
Issue Date: 2530
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: โสตทัศนศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38694
ISBN: 9745674214
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalaya_ka_front.pdf4.98 MBAdobe PDFView/Open
Kalaya_ka_ch1.pdf4.38 MBAdobe PDFView/Open
Kalaya_ka_ch2.pdf12.16 MBAdobe PDFView/Open
Kalaya_ka_ch3.pdf3.5 MBAdobe PDFView/Open
Kalaya_ka_ch4.pdf2.88 MBAdobe PDFView/Open
Kalaya_ka_ch5.pdf3.86 MBAdobe PDFView/Open
Kalaya_ka_back.pdf8.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.