Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุภัทรา อักษรานุเคราะห์-
dc.contributor.authorแม้นมาศ ลีลสัตยกุล-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2014-02-17T08:34:48Z-
dc.date.available2014-02-17T08:34:48Z-
dc.date.issued2516-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38795-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2516en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.subjectภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
dc.subjectEnglish language -- Study and teaching (Elementary)
dc.subjectAcademic achievement
dc.titleการเปรียบเทียบสัมฤทธิผลการเรียนภาษาอังกฤษแบบโครงสร้าง กับแบบสถานการณ์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ห้าในโรงเรียนสาธิต จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.title.alternativeA comparison of achievement resulting of learning English through the structural approach and the Situational Approach in Chulalongkorn Demonstration School Prathom Suksa Five studentsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineมัธยมศึกษาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mantnart_le_front.pdf2.84 MBAdobe PDFView/Open
Mantnart_le_ch1.pdf3.62 MBAdobe PDFView/Open
Mantnart_le_ch2.pdf4.76 MBAdobe PDFView/Open
Mantnart_le_ch3.pdf2.57 MBAdobe PDFView/Open
Mantnart_le_ch4.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
Mantnart_le_ch5.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open
Mantnart_le_back.pdf9.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.