Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/39582
Title: การเปรียบเทียบความคิดสร้างสรรค์เชิงวิทยาศาสตร์ ระหว่างนักเรียนที่เรียนวิทยาศาสตร์ หลักสูตร 2503 กับหลักสูตรสถาบันส่งเสริมการสอนวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยี ในระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3
Other Titles: A Comparison of creativity between Mathayom Suksa Three students in 2503 science curriculum and in science curriculum designed by the institute for the promotion of teaching science and technology
Authors: ประทุม ทองพูน
Advisors: ธีระชัย ปูรณโชติ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2522
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2522
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: มัธยมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/39582
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pratum_to_front.pdf7.25 MBAdobe PDFView/Open
Pratum_to_ch1.pdf5.81 MBAdobe PDFView/Open
Pratum_to_ch2.pdf18.37 MBAdobe PDFView/Open
Pratum_to_ch3.pdf7.43 MBAdobe PDFView/Open
Pratum_to_ch4.pdf5.29 MBAdobe PDFView/Open
Pratum_to_ch5.pdf6.04 MBAdobe PDFView/Open
Pratum_to_back.pdf31.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.