Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/40514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวิจิตร ตัณฑสุทธิ์-
dc.contributor.authorวีรวัฒน์ เกรียงไกรเพชร-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2014-03-10T10:00:56Z-
dc.date.available2014-03-10T10:00:56Z-
dc.date.issued2522-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/40514-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (วศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2522en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการประยุกต์แบบจำลองผลเพื่อแก้ปัญหาแถวคอยในสายงานการซ่อมบำรุงเครื่องบินen_US
dc.title.alternativeApplication of simulation technique to solve the queueing problem on aircraft maintenance lineen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameวิศวกรรมศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineวิศวกรรมอุตสาหการen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Veerawat_kr_front.pdf2.56 MBAdobe PDFView/Open
Veerawat_kr_ch1.pdf3.51 MBAdobe PDFView/Open
Veerawat_kr_ch2.pdf5.77 MBAdobe PDFView/Open
Veerawat_kr_ch3.pdf4.57 MBAdobe PDFView/Open
Veerawat_kr_ch4.pdf6.13 MBAdobe PDFView/Open
Veerawat_kr_ch5.pdf3.73 MBAdobe PDFView/Open
Veerawat_kr_ch6.pdf3.71 MBAdobe PDFView/Open
Veerawat_kr_ch7.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open
Veerawat_kr_back.pdf5.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.