Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/41196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorกิติยวดี บุญซื่อ-
dc.contributor.authorอรุณี สุภสุข-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2014-03-18T14:20:55Z-
dc.date.available2014-03-18T14:20:55Z-
dc.date.issued2521-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/41196-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2521en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการวิเคราะห์เนื้อหาและประเมินผลแบบเรียนสุขศึกษา สำหรับนักเรียนชาวเขาen_US
dc.title.alternativeA content analysis and evaluation of health education textbooks for hill tribe pupilsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineประถมศึกษาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arunee_su_front.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open
Arunee_su_ch1.pdf2.45 MBAdobe PDFView/Open
Arunee_su_ch2.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open
Arunee_su_ch3.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open
Arunee_su_ch4.pdf8.23 MBAdobe PDFView/Open
Arunee_su_ch5.pdf2.61 MBAdobe PDFView/Open
Arunee_su_back.pdf10.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.