Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอรัญญา ตุ้ยคำภีร์-
dc.contributor.authorปาริฉัตร อินทสุวรรณ-
dc.contributor.authorลักษริน สิริคาดีญา-
dc.contributor.authorโสภิตา ไตรเดชาพล-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา-
dc.date.accessioned2016-03-09T14:01:04Z-
dc.date.available2016-03-09T14:01:04Z-
dc.date.issued2553-
dc.identifier.otherPsy 111-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47245-
dc.descriptionโครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553en_US
dc.descriptionA senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherคณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.subjectบริการลูกค้าen_US
dc.subjectบริการลูกค้าen_US
dc.subjectพนักงานขายen_US
dc.subjectCustomer servicesen_US
dc.subjectWorken_US
dc.subjectSale personnelen_US
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างจิตสำนึกในการให้บริการและแรงจูงใจในการทำงานกับผลการปฎิบัติงานของพนักงานขายen_US
dc.title.alternativeRelationships among service orientation, work motivation, and performances of sale employeesen_US
dc.typeSenior Projecten_US
dc.email.advisorarunya.t@chula.ac.th-
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
parichat_in.pdf4.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.