Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47572
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอภิชญา ไชยวุฒิกรณ์วานิช-
dc.contributor.authorสุภางค์ เณรบำรุง-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา-
dc.date.accessioned2016-05-24T09:52:20Z-
dc.date.available2016-05-24T09:52:20Z-
dc.date.issued2551-
dc.identifier.otherPsy 070-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47572-
dc.descriptionโครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2551en_US
dc.descriptionA senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2008en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherคณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.subjectสินค้าen_US
dc.subjectConsumer behavioren_US
dc.subjectCommercial productsen_US
dc.titleอิทธิพลของการกำกับการแสดงออกของตนและประเภทของสินค้าต่อความสอดคล้องในตนเองของผู้บริโภคen_US
dc.title.alternativeThe influences of self-monitoring and product types on consumers' self-congruenceen_US
dc.typeSenior Projecten_US
dc.email.advisorapitchaya.c@chula.ac.th-
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
supang_ne.pdf821.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.