Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47572
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อภิชญา ไชยวุฒิกรณ์วานิช | - |
dc.contributor.author | สุภางค์ เณรบำรุง | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-24T09:52:20Z | - |
dc.date.available | 2016-05-24T09:52:20Z | - |
dc.date.issued | 2551 | - |
dc.identifier.other | Psy 070 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47572 | - |
dc.description | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2551 | en_US |
dc.description | A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2008 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | สินค้า | en_US |
dc.subject | Consumer behavior | en_US |
dc.subject | Commercial products | en_US |
dc.title | อิทธิพลของการกำกับการแสดงออกของตนและประเภทของสินค้าต่อความสอดคล้องในตนเองของผู้บริโภค | en_US |
dc.title.alternative | The influences of self-monitoring and product types on consumers' self-congruence | en_US |
dc.type | Senior Project | en_US |
dc.email.advisor | apitchaya.c@chula.ac.th | - |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
supang_ne.pdf | 821.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.