Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47584
Title: | เจตคติและปัจจัยที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าแฟชั่นเลียนแบบของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายและนิสิตปริญญาตรี |
Other Titles: | Attitude toward and factors influencing the purchase of counterfeit fashion products of high school and undergraduate students |
Authors: | ชนนิกานต์ นิยมศรี |
Advisors: | อภิชญา ไชยวุฒิกรณ์วานิช |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา |
Advisor's Email: | apitchaya.c@chula.ac.th |
Subjects: | ผู้บริโภค การตลาด Consumers Marketing |
Issue Date: | 2550 |
Publisher: | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2550 A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2007 |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47584 |
Type: | Senior Project |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
chonnikarn_ni.pdf | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.