Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอภิชญา ไชยวุฒิกรณ์วานิช-
dc.contributor.authorชนนิกานต์ นิยมศรี-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา-
dc.date.accessioned2016-05-24T13:26:28Z-
dc.date.available2016-05-24T13:26:28Z-
dc.date.issued2550-
dc.identifier.otherPsy 057-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47584-
dc.descriptionโครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2550en_US
dc.descriptionA senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2007en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherคณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.subjectผู้บริโภคen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectConsumersen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.titleเจตคติและปัจจัยที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าแฟชั่นเลียนแบบของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายและนิสิตปริญญาตรีen_US
dc.title.alternativeAttitude toward and factors influencing the purchase of counterfeit fashion products of high school and undergraduate studentsen_US
dc.typeSenior Projecten_US
dc.email.advisorapitchaya.c@chula.ac.th-
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chonnikarn_ni.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.