Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47849
Title: อิทธิพลของเพศและรูปแบบการจูงใจผ่านโฆษณาที่มีต่อความชอบโฆษณาสิ่งพิมพ์
Other Titles: The effects of gender and communication characteristic of advertisment on printed advertisment preference
Authors: ยุวดี เพ็ญวรรณากุล
Advisors: จรุงกุล บูรพวงศ์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา
Advisor's Email: ไม่มีข้อมูล
Subjects: การจูงใจ (จิตวิทยา)
โฆษณา
Motivation (Psychology)
Advertising
Issue Date: 2550
Publisher: คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2550
A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2007
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47849
Type: Senior Project
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
yuwadee_pe.pdf6.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.