Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/49008
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ชูพงศ์ ปัญจมะวัต | - |
dc.contributor.author | ปฐมชัย ศุภรักษ์จินดา | - |
dc.contributor.author | รชฏ มงคล | - |
dc.contributor.author | สุนิตศรา ศรีวันเพ็ญ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-12T00:44:22Z | - |
dc.date.available | 2016-06-12T00:44:22Z | - |
dc.date.issued | 2555 | - |
dc.identifier.other | Psy 192 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/49008 | - |
dc.description | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2555 | en_US |
dc.description | A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2012 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ความคิดสร้างสรรค์ | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | โฆษณา -- แง่จิตวิทยา | en_US |
dc.subject | Creative thinking | en_US |
dc.subject | Consumer behavior | en_US |
dc.subject | Advertising -- Psychological aspects | en_US |
dc.title | ผลของความคิดสร้างสรรค์ในโฆษณาต่อพฤติกรรมการตัดสินใจของผู้บริโภค | en_US |
dc.title.alternative | Effect of creative advertisement on decision making of consumers | en_US |
dc.type | Senior Project | en_US |
dc.email.advisor | chupong.p@chula.ac.th | - |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
patomchai_su.pdf | 1.47 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.