Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/51568
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ประสาร มาลากุล ณ อยุธยา | - |
dc.contributor.author | ศุภลัคน์ พรรธนะแพทย์ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-25T07:50:54Z | - |
dc.date.available | 2017-01-25T07:50:54Z | - |
dc.date.issued | 2513 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/51568 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2513 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | การเรียนรู้ (จิตวิทยา) | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.subject | ความวิตกกังวล | en_US |
dc.subject | Learning, Psychology of | en_US |
dc.subject | Educational psychology | en_US |
dc.subject | Anxiety | en_US |
dc.title | การศึกษาเปรียบเทียบการเรียนรู้ของนักเรียนที่มีความกังวลใจสูง กับนักเรียนที่มีความกังวลใจต่ำ | en_US |
dc.title.alternative | Learning of high anxious students and low anxious students : a comparative study | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Supaluck_Ba_front.pdf | 656.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Supaluck_Ba_ch1.pdf | 842.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Supaluck_Ba_ch2.pdf | 658.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Supaluck_Ba_ch3.pdf | 743.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Supaluck_Ba_ch4.pdf | 698.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Supaluck_Ba_ch5.pdf | 624.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Supaluck_Ba_back.pdf | 688.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.