Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/61779
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อุมา สุคนธมาน | - |
dc.contributor.author | กษณชัย โพธิอาษา | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-14T08:08:57Z | - |
dc.date.available | 2019-05-14T08:08:57Z | - |
dc.date.issued | 2523 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/61779 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2523 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ครู -- การฝึกอบรม -- การประเมินผล | en_US |
dc.subject | การประเมินผลทางการศึกษา | en_US |
dc.subject | Teachers -- Training of | en_US |
dc.subject | Educational evaluation | en_US |
dc.title | การประเมินผล "โครงการอบรมครูและบุคลากรทางการศึกษาประจำการ ในเขตจังหวัดสุรินทร์และศรีสะเกษ | en_US |
dc.title.alternative | Evaluation of the in-service training project for teachers and educational personnels in Surin and Sisaket Provinces | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | ประถมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
dc.email.author | ไม่มีข้อมูล | - |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kasanachai_Po_front.pdf | 325.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Kasanachai_Po_ch1.pdf | 615.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Kasanachai_Po_ch2.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kasanachai_Po_ch3.pdf | 319.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Kasanachai_Po_ch4.pdf | 663.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Kasanachai_Po_ch5.pdf | 663.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Kasanachai_Po_back.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.