Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/62001
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ยุพิน พิพิธกุล | - |
dc.contributor.author | พิศุทธิ์ วีระจิตต์ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-29T07:34:09Z | - |
dc.date.available | 2019-05-29T07:34:09Z | - |
dc.date.issued | 2525 | - |
dc.identifier.isbn | 9745609749 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/62001 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2525 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.relation.uri | http://doi.org/10.14457/CU.the.1982.19 | - |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ตรีโกณมิติ -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน | - |
dc.title | การใช้เวลาในการเรียนเพื่อรู้เรื่อง "อัตราส่วนตรีโกณมิติ" โดยการใช้ชุดการสอนตามเอก้ตภาพของนักเรียน ที่มีผลการเรียนวิชาคณิตศาสตร์แตกต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | Time used for mastery learning on "trigonmetry ratio" by using self - instruction packages of students with different mathematics learning achievement | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | การศึกษาคณิตศาสตร์ | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.identifier.DOI | 10.14457/CU.the.1982.19 | - |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pisutt_We_front.pdf | 372.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pisutt_We_ch1.pdf | 493 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pisutt_We_ch2.pdf | 991.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pisutt_We_ch3.pdf | 478.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pisutt_We_ch4.pdf | 392.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pisutt_We_ch5.pdf | 321.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pisutt_We_back.pdf | 4.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.