Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/62016
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorศิริโสภาคย์ บูรพาเดชะ-
dc.contributor.authorยศวดี อ่อนประเสริฐ-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2019-05-30T03:08:28Z-
dc.date.available2019-05-30T03:08:28Z-
dc.date.issued2518-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/62016-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บช.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2518en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.relation.urihttp://doi.org/10.14457/CU.the.1975.10-
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.subjectอุตสาหกรรมอาหารกระป๋อง -- ไทย-
dc.subjectอาหารกระป๋อง -- ไทย-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectCanned foods industry -- Thailand-
dc.subjectCanned foods -- Thailand-
dc.subjectMarketing-
dc.titleกลวิธีทางการตลาดของผลิตภัณฑ์อาหารกระป๋องในประเทศไทยen_US
dc.title.alternativeMarketing strategy of canned project in Thailanden_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameบัญชีมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการตลาดen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.identifier.DOI10.14457/CU.the.1975.10-
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yosvadi_Or_front.pdf291.48 kBAdobe PDFView/Open
Yosvadi_Or_ch1.pdf414.59 kBAdobe PDFView/Open
Yosvadi_Or_ch2.pdf753.22 kBAdobe PDFView/Open
Yosvadi_Or_ch3.pdf943.23 kBAdobe PDFView/Open
Yosvadi_Or_ch4.pdf529.1 kBAdobe PDFView/Open
Yosvadi_Or_ch5.pdf319.86 kBAdobe PDFView/Open
Yosvadi_Or_back.pdf183.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.