Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/71028
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วชิราพร อัจฉริยโกศล | - |
dc.contributor.advisor | อลิศรา ชูชาติ | - |
dc.contributor.author | สมเกียรติ สัจจารักษ์ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-26T05:49:36Z | - |
dc.date.available | 2020-11-26T05:49:36Z | - |
dc.date.issued | 2539 | - |
dc.identifier.isbn | 9746358715 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/71028 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | เทคโนโลยีทางการศึกษา -- ไทย -- พังงา | - |
dc.subject | Educational technology -- Thailand -- Phangnga | - |
dc.title | การศึกษาการสื่อสารการศึกษาของชาวเล หมู่เกาะสุรินทร์ | en_US |
dc.title.alternative | A study of educational commumications of Chao-Le, Surin Islands | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | โสตทัศนศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.email.advisor | Vachiraporn.A@Chula.ac.th | - |
dc.email.advisor | Alisara.C@Chula.ac.th | - |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Somkiat_sa_front_p.pdf | 903.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Somkiat_sa_ch1_p.pdf | 962.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Somkiat_sa_ch2_p.pdf | 2.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Somkiat_sa_ch3_p.pdf | 737.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Somkiat_sa_ch4_p.pdf | 2.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Somkiat_sa_ch5_p.pdf | 969.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Somkiat_sa_back_p.pdf | 1.89 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.