Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73236
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ยุบล เบ็ญจรงค์กิจ | - |
dc.contributor.author | มนัสสา จินต์จันทรวงศ์ | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-03T05:57:17Z | - |
dc.date.available | 2021-05-03T05:57:17Z | - |
dc.date.issued | 2543 | - |
dc.identifier.isbn | 9741306504 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73236 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2543 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.relation.uri | http://doi.org/10.14457/CU.the.2000.43 | - |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า -- ไทย | en_US |
dc.subject | การตลาดทางตรง -- ไทย | en_US |
dc.subject | Relationship marketing -- Thailand | en_US |
dc.subject | Direct marketing -- Thailand | en_US |
dc.title | การวิเคราะห์กลยุทธ์การใช้การตลาดเชิงสัมพันธภาพ | en_US |
dc.title.alternative | Relationship marketing strategies analysis | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | การโฆษณา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.email.advisor | yubol.b@chula.ac.th | - |
dc.identifier.DOI | 10.14457/CU.the.2000.43 | - |
Appears in Collections: | Comm - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Manassa_ji_front_p.pdf | หน้าปก บทคัดย่อ และสารบัญ | 777.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Manassa_ji_ch1_p.pdf | บทที่ 1 | 770.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Manassa_ji_ch2_p.pdf | บทที่ 2 | 2.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Manassa_ji_ch3_p.pdf | บทที่ 3 | 798.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Manassa_ji_ch4_p.pdf | บทที่ 4 | 2.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Manassa_ji_ch5_p.pdf | บทที่ 5 | 1.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
Manassa_ji_back_p.pdf | รายการอ้างอิงและภาคผนวก | 802.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.