Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8155
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมนัส บุญประกอบ-
dc.contributor.otherมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ. สถาบันวิจัยพฤติกรรมศาสตร์-
dc.date.accessioned2008-09-29T02:10:23Z-
dc.date.available2008-09-29T02:10:23Z-
dc.date.issued2525-
dc.identifier.citationวารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 4,1(ก.ย. 2525),78-83en
dc.identifier.issn0125-2852-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8155-
dc.description.abstractalternativeProposes concept on arranging the teaching training experience for students on educational technology as teaching training is considered to be one of the necessitated and significant educational experience. Emphasizes that students who take major or minor on educational technology should be trained differently from students who take major or minor on other subjects, systematically the training system, focusing on steps for training, and skills necessary for training.en
dc.format.extent1416752 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.subjectการฝึกงาน-
dc.subjectเทคโนโลยีทางการศึกษา-
dc.titleทัศนะการจัดประสบการณ์ฝึกงานสำหรับนิสิตเทคโนโลยีการศึกษาen
dc.title.alternativeViews on arranging training experience for students on educational technologyen
dc.typeArticlees
dc.email.authormanatboo@swu.ac.th-
Appears in Collections:OAR - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Manat.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.