Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorประภาวดี สืบสนธิ์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะอักษรศาสตร์-
dc.date.accessioned2008-09-30T03:40:38Z-
dc.date.available2008-09-30T03:40:38Z-
dc.date.issued2529-
dc.identifier.citationวารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 8,2(ต.ค. 2529),46-52en
dc.identifier.issn0125-2852-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8186-
dc.description.abstractalternativeThe article concerns with the application for marketing concepts and strategies with the library and information services administration. The definitions of marke and marketing terms along with the main issues of the marketing are highlighted. The article then discusses respectively each of the following components of information marketing, noting market research and analysis, the classification of users’ groups, the development of production and services to suit the users’ groups, expenses formulation, the promotion of production and services utilization, users’ orientation, the distribution and dissemination and services, and the evaluation of information production and services.en
dc.format.extent1590838 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.subjectบริการสารสนเทศ -- การประชาสัมพันธ์-
dc.subjectห้องสมุด -- การประชาสัมพันธ์-
dc.titleงานสารนิเทศและการตลาดen
dc.title.alternativeThe marketing of information and servicesen
dc.typeArticlees
dc.email.authorprapava@sut.ac.th-
Appears in Collections:OAR - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prapavadee.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.